2016. szeptember 19., hétfő

25 dal az életemről, avagy visszatértem

Sziasztok!:)

Tudom, elméletileg a Fekete rózsa története már nem "üzemel", legalábbis nem az én kezeim alatt. De itt jön a de... az én egyik kedvenc szavam :D
Az a helyzet, hogy egy éjszaka elvarázsolt az én imádnivaló tündérkeresztanyám, és ettől megszállt az ihlet... igen, tudom, hülyeség, de rájöttem, hogy sok ötletem van a folytatásra, és szeretném is tovább vinni a történetet, szóval... Hana és az MS13 csapata nemsokára visszatér, hogy végleg leszámoljon a rosszfiúkkal... Ez most úgy hangzott, mint egy rossz reklám... :D
De most!
Nagyon nagyon, és még annál is jobban meg akarom köszönni a PSA csodás írónőjének, Zsófinak hogy kihívott erre a játékra, és hogy pont te! Azta!:D (Nem azért, de el tudjátok hinni? Kicsit sem vagyok a blogja mániákus rajongója, áh, dehogy!:D)

1. Egy dal, ami a gyerekkoromra emlékeztet:

Gyakorlatilag még mindig gyerek vagyok, de a szót szűkebb értelemben véve...
Minden. Egyes. Szülinapon. Mindegy, hogy kié, hogy hol voltunk, iskolában, otthon vagy akár a parkban, ezt muszáj volt elénekelni. Ha szóba jött az alma együttes, még akkor is, ha épp senkinek nem volt szülinapja, mert nekem remek volt a hangulatom-tom-tom-tom... :D

2. Egy dal, ami az exemre emlékeztet:
-

Bocsi skacok, de az érett 14 éves fejemmel nem hiszem, hogy annyira ciki, hogy még nem volt kapcsolatom. Tudom, ma már a 9 éves kislányok is vagy tízezer exet tudnak maguk mögött, de én nem ilyen vagyok. Úgy gondolom, nem akarom elsietni a dolgot, és amikor majd tényleg találkozok valakivel, aki megdobogtatja a szívem (jajj de nyálas) az akkor lesz, mikor elég érettnek tartom magam rá.

3. Egy dal, ami a szüleimre emlékeztet:

huhh... Sok dal van, amit hozzájuk tudok kötni, de a legtöbb inkább külön-külön... elsőként ez a dal jutott eszembe :D
Nem is olyan régen (tudni kell, hogy mi a kocsiban szinte mindig zenét hallgatunk) apa kiírt pár számot egy cédére. És rátett ilyen full modern számokat, mi meg csak néztünk... és kiderült, hogy tetszik nekik! Anya még táncolt is... :D
Esküszöm, olyan szüleim vannak, mint senki másnak!<3

4. Egy dal, ami megnyugtat:

Gyerekek... azt tudni kell rólam, hogy hatalmas Egyszer volt, hol nem volt rajongó vagyok, egyszerűen imádom a sorozatot, és ez a szám... Alapjában véve is rajongok a zongoraszámokért, de ez a dal egyszerűen... Mindig emlékeztet rá, hogy létezik a boldog befejezés, és ha valaki igazán szeret téged akkor mindig megtaláljátok majd egymást (I will always find you... van itt még OUAT rajongó rajtam kívül, aki vette az adást? :DD)

5. Egy dal, ami számomra fülbemászó:

Ne haragudjatok, de... az a helyzet, hogy én ezt a számot kifejezetten nem szeretem. Nem Meghan Trainor-ral van bajom, nem is tudom miért, de... nem...
A baj az, hogy elég egy perc, és belemászik a fejembe. Egész nap ott van, ha nincs szerencsém, egész héten... pff... na akkor már végképp idegesítő számomra...

6. Egy dal, ami a legjobb barátomra emlékeztet:

Újra csak sok dal van, ami rá emlékeztet, de erről az első pillanattól kezdve ő jut eszembe :D
Nem is feltétlenül a dal miatt, inkább a minyonok után:D
Mert ő az én minyonom :'D

7. Egy dal, ami a nyárra emlékeztet:

Nem tartozik a kedvenc dalaim közé, de szerintem Sofia kihozta belőle a legtöbbet, és nekem tetszik. Fülbemászó dallam, lüktető ritmus... és valamiért a telefonom is mindig ezt dobta ki a Balaton parton, így nem csoda, ha a nyárra emlékeztet engem.

8. Egy dal, ami az első szerelmemre emlékeztet:
-

Amennyiben az ovis marhaságok, vagy "belezúgni" egy tinisztárba nem számít a szerelemnek, sajnos egyelőre ide sem tudnék semmit sorolni...

9. Egy dal, ami reményt ad:

Huhh... imádom ezt a lányt. Elképesztően gyönyörű és erős hangja, ettől a daltól pedig tényleg odáig vagyok... :)

10. Egy dal, ami a kedvenc bandámtól van:
Ébredj és élj


Hát... igazából nincs kedvenc bandám, így őket sem mondanám annak, de ez a dal... szép emlékeket idéz bennem, úgyhogy kicsit variáltam az alcímmel, és az "egy dal a kedvenc bandámtól" helyett inkább a "kedvenc dalom egy bandától"-ra változtattam :D

11. Egy dal, ami a kedvenc filmemből van
Changing Heart

Igazából a kedvenc filmjeim listája igen változékony... Van, hogy hónaponta más filmekbe szeretek bele, a Brooklyn című film valahogy mégis megmaradt a fejemben. Talán csak azért, mert az egész annyira más, mint azok a filmek, amiket szeretek, de az biztos, hogy ez a mozi jó ideig fent marad a toplistámon. 

12. Egy dal, amit legutoljára hallgattam
Uncover

Imádom... és tényleg elég sokszor szól a fülhallgatómban...

13.Egy dal, ami egy olyan barátomra emlékeztet, akivel már nem vagyok jóban
-

Ez nem tudom, hányadik pont, amire nem tudok dalt írni, de az az igazság, hogy nincs igazán olyan barátom, akivel nem vagyok jóban. 

14. Egy dal, ami a szerelmemre emlékeztet
Thousand Years

Na, kicsit itt is szabadabban értelmeztem a szerelmem szót, és inkább olyan dalt választottam, ami (szerelmem híján) magát a szerelmet idézi fel bennem :D

15. Egy dal, amit szívesen eléneklek
Bring Me the Night

Aaahw <3

16. Egy dal, ami megsiratott
Hurts Like Hell

Hüpp... :'( 
Bármilyen boldog pillanatomban is hallgatom ezt a dalt, egyszerűen elszomorodom tőle... Eszembe juttatja, hogy minél jobban szeretünk valakit, annál jobban fáj az elvesztése...
Nyilván nem csak emiatt van, de fő kiváltó oka az is, hogy rólam tudni kell, hogy habár hatalmas hülyeség is, de úgy tudok kötődni egy-egy film/sorozatbeli karakterhez, mintha személyesen is ismerném. Ezt a dalt hallgatva pedig akaratlanul is eszembe jut Francis a Reign-ből, a Teen Wolf Allison-ja, vagy épp Emma és Hook folytonosan utolsónak hitt kézszorításai az Egyszer volt, hol nem voltból, ami egyszerűen... ahw... :'(
(Tudom, hülyeségnek tűnik, de ilyen vagyok :D)
És tegyük hozzá, hogy a dal is gyönyörű...

17. Egy dal, amitől táncolni támad kedvem
This One's For You

Szép emlékek... meg a busz hátsó üléséről hallott irtó hamis tugedőőőr-ök... :''D

18. Egy dal, amit szeretek, de csak ritkán hallgatok
One Call Away

19. Egy dal, ami első a lejátszási listámon
Treble Heart

Habár azóta sem sikerült letisztázni, mit jelent pontosan a treble szó, egyszerűen imádom a számot...

20.Egy dal, ami utolsó a lejátszási listámon
We Don't Talk Anymore

Félreértés ne essék, csak a W betű miatt került az utolsó helyre. Rengetegszer hallgatom, és tényleg nagyon szeretem ezt a dalt :D

21. Egy dal, ami jelenleg a kedvencem
When We Were Young

Tudom, még csak szeptember van, de... ez a dal felidézi bennem, miért nem várom a júniust... és mégis imádom :)

22. Egy dal, amit valaki énekelt nekem
-

Ne haragudjatok, ez a negyedik, hogy nem tudok dalt sorolni (és ez így már csak 21 dal), de úgy érzem, van még időm arra, hogy ezeket a helyeket majd kitöltögessem :D

23. Egy dal, amit ki nem állhatok
What Do You Mean?

Ne haragudjatok... Tudom, Justin Bieber nagy kedvenc, de belőlem nem igazán szokott kiváltani semmilyen reakciót, pár dalát azonban nagy ívben kerülöm, mert a falra mászok tőlük... ilyen ez a szám is... Egyszerűen, nem...

24. Egy dal, amire a barátommal táncoltam
Summer

Farsangi bulin. Barátokkal... :''D

25. Egy dal, amit ha egész nap hallgatnék, akkor sem unnám meg
Memory

Imádom <3

Az én kihívottjaim:

Varga Nikolett
Tini Castillo
Bogi


4 megjegyzés:

  1. Szia:) Extrahiperhálás vagyok a kihívásért, tényleg nagyon köszönöm.
    U.I.: belement a fejembe a Ma van a szülinapom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye?:D
      Velem is ez történik:)
      És tényleg nincs mit, remélem te is olyan jól szórakozik majd vele, mint én:D

      Törlés
  2. Normális, hogy én minden számot amit ismertem elkezdtem hangosan énekelni?😂

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD
      Köszönöm, megnyugtattál, hogy nem csak én vagyok vele így:D
      Azt nem tudom, hogy normális-e, de hogy én is ezt csinálom, az biztos:D
      Ha őrültek vagyunk, legalább együtt vagyunk azok:D

      Törlés

.
.
.
.
.
.
template by oreuis